Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11146
Назва: Організація соціальних мереж
Автори: Тімофєєва, О. М.
Тімофєєв, О. В.
Ключові слова: соціальні мережі;мережевий етикет
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Тімофєєва О. М., Тімофєєв О. В. Організація соціальних мереж. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2009. Вип. 1(9). C. 615-624.
Короткий огляд (реферат): Досліджено історію створення, структуру соціальних мереж, їх властивості, етапи та тенденції розвитку, мережевий етикет, вплив соціальних мереж на людину. Розглянуто можливість використання їх у бізнесі.
Explored history of creations, social networks structure, their properties, stages and directions of development, network etiquette influencing of social networks, on a man. Possibility of the use is considered them in business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11146
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2009_1_97.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.