Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10800
Назва: | Роль непрерывного образования в развитии человеческого потенциала |
Інші назви: | The role of continuing education in the development of human potential |
Автори: | Подольская, Е. А. |
Ключові слова: | освіта;парадигма;потенціал;образование;парадигма;потенциал;education;paradigm;potential |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Подольская Е. А. Роль непрерывного образования в развитии человеческого потенциала. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2012. № 5. С. 90-94. |
Серія/номер: | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 5 |
Короткий огляд (реферат): | В статті виявляються особливості сучасної освітньої парадигми, розкривається сутність неперервної освіти та її роль у розвитку людського потенціалу, а також обґрунтовуються основні критерії її ефективності. В статье выявляются особенности современной образовательной парадигмы, раскрывается сущность непрерывного образования и ее роль в развитии человеческого потенциала, а также обосновываются основные критерии ее эффективности. The features of modern educational paradigm appear in the article, essence of continuous education and its role opens up in development of human potential, and also the basic criteria of its efficiency are grounded. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10800 |
ISSN: | 978-966-2562-28-6 |
Розташовується у зібраннях: | № 5 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2012_5_19.pdf | 282.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.