Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10614
Название: Особливості маркетингу у сучасних умовах функціонування
Авторы: Поронікова, А. О.
Научный руководитель: Романюк, І. А.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Поронікова А. О. Особливості маркетингу у сучасних умовах функціонування. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р.; наук. кер. Романюк І. А. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 204.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10614
Располагается в коллекциях:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_molod_i_sg-2020-204.pdf177.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.