Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1031
Назва: Морфологічний аналіз при управлінні конкурентоспроможністю в умовах активізації електронної комерції.
Інші назви: Morphological analysis in competitiveness management in conditions of electronic commerce activation
Автори: Дуднік, Олена Василівна
Сагачко, Юлія Миколаївна
Ключові слова: конкурентоспроможність;електронна комерція;управлінські рішення;морфологічний аналіз;електронний ринок;competitiveness;e-commerce;management decisions;morphological analysis;electronic market
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ «Стильна типографія»
Бібліографічний опис: Дуднік О. В., Сагачко Ю. М. Морфологічний аналіз при управлінні конкурентоспроможністю в умовах активізації електронної комерції. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 2. С. 78-85.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2
Короткий огляд (реферат): Вступ. У сучасному мінливому середовищі організаціям необхідно проводити фундаментальні оцінювання своїх позицій і робити обґрунтований вибір шляхів майбутнього функціонування на основі застосування методів аналізу прийняття управлінських рішень. Динамічність спонукає керівників підприємств перебувати в постійному русі до вдосконалення систем і процесів на основі досягнень науково-технічного прогресу з врахуванням посилення важливості інформаційних технологій. Тож, питання здійснення якісного управління конкурентоспроможністю підприємств є актуальним. Метою статті є дослідження питання доцільності застосування морфологічного аналізу при визначені впливу розвитку електронної комерції як чинника формування конкурентоспроможності організацій. Результати. Проведено дослідження понять «конкурентоспроможність» і «електронна комерція». Розлянуто необхідність управління підприємствами, які здійснюють діяльність за допомогою електронної комерції, та визначені чинники формування їх конкурентоспроможності. Проведено аналіз електронного ринку в Україні та світі. Розглянуто механізм здійснення електронної комерції. Охарактеризовано інформаційну мережу Інтернет як рушійну силу електронної комерції. Також приділена увага роль персоналу, а саме: необхідність управління кадровим складом з розвитком технологій. Висновки. Встановлено чинники, які впливають на конкурентоспроможність в умовах зростання електронної комерції, а саме їх удосконалення. Зі стрімким розвитком електронної комерції є необхідність у прийнятті оперативних управлінських рішень. У зв’язку з мінливим середовищем електронної системи запропоновано засто совувати ефективні методи прийняття управлінських рішень, а саме: метод морфологічного аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1031
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf351.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.