Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДуднік, Олена Василівна-
dc.contributor.authorСагачко, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-14T10:11:49Z-
dc.date.available2022-06-14T10:11:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДуднік О. В., Сагачко Ю. М. Морфологічний аналіз при управлінні конкурентоспроможністю в умовах активізації електронної комерції. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 2. С. 78-85.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1031-
dc.description.abstractВступ. У сучасному мінливому середовищі організаціям необхідно проводити фундаментальні оцінювання своїх позицій і робити обґрунтований вибір шляхів майбутнього функціонування на основі застосування методів аналізу прийняття управлінських рішень. Динамічність спонукає керівників підприємств перебувати в постійному русі до вдосконалення систем і процесів на основі досягнень науково-технічного прогресу з врахуванням посилення важливості інформаційних технологій. Тож, питання здійснення якісного управління конкурентоспроможністю підприємств є актуальним. Метою статті є дослідження питання доцільності застосування морфологічного аналізу при визначені впливу розвитку електронної комерції як чинника формування конкурентоспроможності організацій. Результати. Проведено дослідження понять «конкурентоспроможність» і «електронна комерція». Розлянуто необхідність управління підприємствами, які здійснюють діяльність за допомогою електронної комерції, та визначені чинники формування їх конкурентоспроможності. Проведено аналіз електронного ринку в Україні та світі. Розглянуто механізм здійснення електронної комерції. Охарактеризовано інформаційну мережу Інтернет як рушійну силу електронної комерції. Також приділена увага роль персоналу, а саме: необхідність управління кадровим складом з розвитком технологій. Висновки. Встановлено чинники, які впливають на конкурентоспроможність в умовах зростання електронної комерції, а саме їх удосконалення. Зі стрімким розвитком електронної комерції є необхідність у прийнятті оперативних управлінських рішень. У зв’язку з мінливим середовищем електронної системи запропоновано засто совувати ефективні методи прийняття управлінських рішень, а саме: метод морфологічного аналізу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectморфологічний аналізuk_UA
dc.subjectелектронний ринокuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectmanagement decisionsuk_UA
dc.subjectmorphological analysisuk_UA
dc.subjectelectronic marketuk_UA
dc.titleМорфологічний аналіз при управлінні конкурентоспроможністю в умовах активізації електронної комерції.uk_UA
dc.title.alternativeMorphological analysis in competitiveness management in conditions of electronic commerce activationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf351.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.