Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10312
Назва: Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства
Автори: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Жегус, Олена Валентинівна
Мороз, Ольга Ревомирівна
Парцирна, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: маркетинг;маркетингові дослідження;підприємства харчування та торгівлі;ресторани;ресторанне господарство;споживач
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Афанасьєва О. П., Жегус О. В., Мороз О. Р., Парцирна Т. М. Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства: навч.-метод. посібник. Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків. ХДУХТ, 2009. 160 с.
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику послідовно і логічно викладається зміст курсу "Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства". Розглянуто маркетинг як сучасну концепцію діяльності підприємства в умовах ринкової економіки, розкрито основні теоретичні положення щодо формування комплексу маркетингових засобів впливу на споживачів, зміст та технологію маркетингових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10312
ISBN: 978-966-405-138-2
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afanasyeva_marketing_learning_method_guide_2009.pdf13.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.