Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасьєва, Оксана Пилипівна-
dc.contributor.authorЖегус, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorМороз, Ольга Ревомирівна-
dc.contributor.authorПарцирна, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-24T15:21:02Z-
dc.date.available2022-10-24T15:21:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАфанасьєва О. П., Жегус О. В., Мороз О. Р., Парцирна Т. М. Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства: навч.-метод. посібник. Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків. ХДУХТ, 2009. 160 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-405-138-2-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10312-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику послідовно і логічно викладається зміст курсу "Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства". Розглянуто маркетинг як сучасну концепцію діяльності підприємства в умовах ринкової економіки, розкрито основні теоретичні положення щодо формування комплексу маркетингових засобів впливу на споживачів, зміст та технологію маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпідприємства харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectрестораниuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.titleМаркетинг у підприємствах ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afanasyeva_marketing_learning_method_guide_2009.pdf13.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.