Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10312
Title: Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства
Authors: Афанасьєва, Оксана Пилипівна
Жегус, Олена Валентинівна
Мороз, Ольга Ревомирівна
Парцирна, Тетяна Миколаївна
Keywords: маркетинг;маркетингові дослідження;підприємства харчування та торгівлі;ресторани;ресторанне господарство;споживач
Issue Date: 2009
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Афанасьєва О. П., Жегус О. В., Мороз О. Р., Парцирна Т. М. Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства: навч.-метод. посібник. Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків. ХДУХТ, 2009. 160 с.
Abstract: У навчально-методичному посібнику послідовно і логічно викладається зміст курсу "Маркетинг у підприємствах ресторанного господарства". Розглянуто маркетинг як сучасну концепцію діяльності підприємства в умовах ринкової економіки, розкрито основні теоретичні положення щодо формування комплексу маркетингових засобів впливу на споживачів, зміст та технологію маркетингових досліджень.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10312
ISBN: 978-966-405-138-2
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afanasyeva_marketing_learning_method_guide_2009.pdf13.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.