Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-19 of 19 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Організаційні аспекти діяльності торговельного кластеру в період цифрових трансформацій економікиЧміль, Г. Л.
2020Ключові тренди, виклики та драйвери забезпечення -економічної активності підприємств торговельної сфериКащена, Наталія Борисівна
2022Цифровізація як каталізатор подолання негативних наслідків пандемії та воєнного стануУшакова, Н. Г.; Андросова, Т. В.
2020Теоретичний базис управління економічною поведінкою підприємствЧміль, Ганна Леонідівна
2020Поведінковий маркетинг в умовах формування цифрової економікиСавицька, Наталія Леонідівна
2023Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: Гносеологія та організація директ маркетингуЧміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2023Вплив процесу цифровізації на розвиток фінансових технологійНакісько, О. В.; Водолазький, К. О.; Сокол, Е. В.; Селегей, О. П.
2024Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних системБубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2024Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізаціїПрядко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.