Browsing by Author Чорна, М.В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Ефективність формування центру управління конкурентними перевагами на підприємствах торгівліЧорна, М.В.
2010Конкуренція в роздрібній торгівлі: специфіка та особливості проявуЧорна, М.В.
2013Матричний метод оцінки ефективності управління інноваційною діяльністю підприємств торгівліПічугіна, Т.С.; Чорна, М.В.; Проскуріна, М.П.
2013Метод оцінки інтенсивності попиту на продукцію підприємств ресторанного господарстваЧорна, М.В.; Чатченко, О.Є.
2013Методичний підхід до оцінки інвестиційного розвитку підприємств торгівліЧорна, М.В.; Жувагіна, І.О.
2011Методичний інструментарій оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємствЧорна, М.В.; Глухова, С.В.
2011Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівліЧорна, М.В.
2011Проблеми національної економіки з формування людського фактора в УкраїніЗабродська, Л.Д.; Чорна, М.В.; Забродська, Г.І.
2013Підбір персоналу на підприємстві:системний та процесний підходиЧорна, М.В.; Білоножко, М.М.
2009Система управління конкурентостійкістю підприємства: характерні ознаки та особливостіЧорна, М.В.
2012Систематизація підходів до визначення поняття конкурентоспроможності підприємстваЧорна, М.В.; Анікеєва, А.М.
2012Стратегічні напрями інноваційної діяльності підприємств будівельної галузіЧорна, М.В.; Глухова, С.В.
2010Сучасні особливості розвитку світової роздрібної торгівліЧорна, М.В.
2013Сучасні проблеми формування інвестиційної політики торговельного підприємстваЧорна, М.В.; Головатюк, К.О.; Тарасенко, В.Ю.
2009Трансформація підходів до управління підприємствами торгівліЧорна, М.В.