Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5240
Title: Матричний метод оцінки ефективності управління інноваційною діяльністю підприємств торгівлі
Authors: Пічугіна, Т.С.
Чорна, М.В.
Проскуріна, М.П.
Keywords: матричний метод оцінки;ефективність управління;інноваційна діяльність;підприємства торгівлі;matrix evaluation method;management efficiency;innovative activity;trade enterprises;матричный метод оценки;эффективность управления;инновационная деятельность;предприятия торговли
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Пічугіна Т.С., Чорна М.В., Проскуріна М.П. Матричний метод оцінки ефективності управління інноваційною діяльністю підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 41-47.
Abstract: Сформовано авторську позицію щодо мети та ефективності управління інноваційною діяльністю торговельного підприємства, запропоновано застосування матричного методу для його оцінки. Обґрунтовано доцільність використання для оцінки ефективності управління інноваційною діяльністю торговельного підприємства матриці «Рентабельність – Частка ринку», сформованої індексними показниками рентабельності товарообороту та частки ринку.
The author's position regarding the purpose and effectiveness of the innovation management of trade enterprise was formed, the use of the matrix method for its evaluation was offered. The expediency of using the matrix "Profitability - Market Share" for evaluation the effectiveness of innovation management at trade enterprise, formed by the indices of the profitability of turnover and market share was grounded.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5240
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(2)__9.pdf256.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.