Browsing by Author Сєвідова, І. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Баланс як основа бухгалтерського обліку у інноваційній діяльностіБіліченко, А. В.; Сєвідова, І. О.
2022Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємстваСєвідова, І. О.; Бабко, Н. М
2024Вплив монетарної політики на економічне зростання в Україні в умовах правового режиму воєнного стануСєвідова, І. О.; Дядін, А. С.; Сусіденко, О. В.
2020Концепція використання вірусного маркетингу в умовах цифрової трансформації суспільстваСєвідова, І. О.
2020Маркетингова логістика як фактор підвищення ефективності бізнесуСєвідова, І. О.
2019Особливості організаційноекономічного механізму забезпечення конкурентоспроможності маркетингової діяльності аграрних підприємствОлійник, Т. І.; Сєвідова, І. О.; Плигун, С. В.
2020Особливості партизанського маркетингу в інформаційному суспільствіСєвідова, І. О.; Грудєв, М. О.
2020Особливості та можливості подієвого маркетингу в умовах активного попитуСєвідова, І. О.; Звягінцева, М. В.
2023Соціальні аспекти бюджетного фінансуванняСєвідова, І. О.
2023Сучасний стан діяльності суб’єктів бізнесу на ринку органічної продукціїПахуча, Е. В.; Сєвідова, І. О.
2019Сучасні аспекти розвитку маркетингової діяльності підприємств аграрної галузіСєвідова, І. О.
2024Форми бухгалтерського обліку забезпечення інноваційної діяльностіСєвідова, І. О.; Гаврюшенко, А. Ю.