Browsing by Author Соболев, В. Л.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2011“Cуспільство споживання”: соціологічно-філософські виміриВарипаєв, О. М.; Соболев, В. Л.
2015Бізнес-аналіз як інформаційна основа управління маркетинговою діяльністю підприємства роздрібної торгівліЖегус, О. В.; Соболев, В. Л.
2020Квіз-маркетинг як тренд інтернет-просуванняАфанасьєва, О. П.; Соболев, В. Л.
2011Кулхантинг – новітній інструмент маркетингуКривошеєва, Н. М.; Соболев, В. Л.
2016Маркетинговий моніторинг у процесі управління маркетинговою діяльністюСоболев, В. Л.
2022Оптимізм як інструмент нового маркетингуСоболев, В. Л.
2016Особливості FMCG як сектору роздрібної торгівліЖегус, О. В.; Соболев, В. Л.; Кривошеєва, А. О.
2014-05-22Розвиток регіонального ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарамиСоболев, В. Л.
2011Соціальний маркетинг на підприємствах виробничої сфериКрасноусов, А. В.; Соболев, В. Л.