Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14048
Title: Оптимізм як інструмент нового маркетингу
Authors: Соболев, В. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Соболєв В. Л. Оптимізм як інструмент нового маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 8-9 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14048
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-9-10.pdf186.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.