Browsing by Author Савицька, Н.Л.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Внутрішня торгівля України : теоретико-функціональний аналізУшакова, Н.Г.; Савицька, Н.Л.
2009Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівліСавицька, Н.Л.; Компанцев, М.С.
2018Маркетингова політика закладу вищої освітиСавицька, Н.Л.; Ушакова, Н.Г.; Помінова, І.І.; Жегус, О.В.; Мелушова, І.Ю.; Михайлова, М.В.; Сокол, Н.А.; Кулініч, О.А.; Федоренко, Н.М.; Прядко, О.М.; Олініченко, К.С.; Тарасов, І.Ю.; Афанасьєва, О.П.; Чміль, Г.Л.
2018Маркетингове обґрунтування виведення на ринок інноваційної харчової продукціїСавицька, Н.Л.; Жегус, О.В.; Чміль, Г.Л.
2009Мережа як сучасна форма організації підприємства роздрібної торгівліНocoвa, О.В.; Савицька, Н.Л.
2009Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталуСавицька, Н.Л.; Компанцев, М.С.
2020Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інноваціїСавицька, Н.Л.; Євлаш, В.В.; Афанасьева, О.П.; Железняк, З.В.
2012Чинники гальмування економіки знань в Україні: суб’єктний підхідСавицька, Н.Л.