Browsing by Author Жегус, О. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 63  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Flipped Learning як ефективна технологія навчання маркетологівЖегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2015Активізація навчання студентів на семінарських заняттях із дисципліни «Маркетинг»Парцирна, Т. М.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2019Актуалізація освітніх продуктів як необхідна умова забезпечення їх відповідності сучасним вимогамСавицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2024Актуалізація знань та компетентностей студентів спеціальності 075 «Маркетинг» в умовах нової ери маркетингуЖегус, О. В.
2022Аналітичний маркетинг в умовах нових викликівЖегус, О. В.
2024Внутрішній маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності продукції українських виробників на міжнародних ринкахЖегус, О. В.; Гребченко, С. М.; Тельная, В. С.
2020Вплив споживчих переваг на формування асортименту маршмелоуПілюгіна, I. C.; Жегус, О. В.
2011Вплив фінансово-економічної кризи на розвиток роздрібної мережі в Харківській областіЖегус, О. В.
2022Драйвери розвитку ринку мобільних застосунківЖегус, О. В.; Шатоха, В. Г.
2021Драйвери трансформації технологій управління маркетинговою діяльністюЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2022Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформаційЖегус, О. В.
2024Еволюція маркетингу як філософії бізнесу: від клієнтоорієнтованості до людиноцентричностіЖегус, О. В.
2023Екологічність маркетингу як принцип концепції маркетингу можливостейЖегус, О. В.
2023Звіт про науково-дослідну роботу № 2-22-23 БО «Стратегія адаптації суб`єктів підприємництва в умовах цифрової трансформації економіки в постпандемічний період» (остаточний). Том. 1-остаточнийГросул, В. А.; Круглова, О. А.; Кащена, Н. Б.; Савицька, Н. Л.; Ставерська, Т. О.; Колеснік, А. О.; Краснокутська, Н. С.; Баламут, Г. С.; Бугріменко, Р. М.; Бубенець, І. Г.; Волосов, О. М.; Жегус, О. В.; Зубков, С. О.; Михайлова, М. В.; Смірнова, П. В.; Филипенко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Нежид, Ю. С.; Бакаляр, Д. Г.; Гаврильченко, В. В.; Поліщук, Д. П.; Булим, В. Ю.; Горбенко, С. А.
2020Зелений маркетинг як інструмент формування культури відповідального споживанняЖегус, О. В.
2023Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Бубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.
2024Комплексний аудит маркетингу в соціальних мережахЖегус, О. В.; Савицька, Н. Л.; Пахомова, І. О.
2013Комплексний тренінг як складова підготовки студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг»Попова, Л. О.; Жегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2014Контроль маркетингової діяльності на підприємствіЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2023Маркетинг можливостей як інструмент управління змінами в організаціїЖегус, О. В.