Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59954
Title: Еволюція маркетингу як філософії бізнесу: від клієнтоорієнтованості до людиноцентричності
Authors: Жегус, О. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Жегус О. В. Еволюція маркетингу як філософії бізнесу: від клієнтоорієнтованості до людиноцентричності. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 177-179
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59954
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-177-179.pdf160.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.