Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9868
Назва: Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформацій
Інші назви: Consumer power: theoretical and organizational aspect in the digital transformations period
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: влада;споживча влада;ритейл;організація;цифрові трансформації;споживачі;power;consumer power;retail;organization;digital transformations;consumers
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформацій. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Вип. 3 (85). С. 86-91. DOI: https://doi.org/10.32845/bsnau.2020.3.14.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто теоретичні аспекти активізації дій споживчої влади в сучасному ритейлі в період цифрових перетворень. Здійснено аналіз понятійно-категорійного апарату «споживча влада». Надано авторську інтерпретацію поняття «споживча влада» та виявлено її характерні ознаки. Виходячи із функцій споживчої влади розроблено інфомодель споживчої влади в період цифрової трансформації. Розкрито вплив споживчої влади на розвиток клієнтського сервісу, покращення якості обслуговування покупців в умовах цифрової трансформації на основі контентів ритейлу. Обґрунтовано, що результативність та ефективність дій споживчої влади можна досягти шляхом партнерства та колаборації. Consumer power actions activating theoretical aspects in modern retail in the digital transformation period are considered in the research paper. The conceptual and categorical apparatus analysis of «consumer power» is carried out. The author’s interpretation of the «consumer power» concept is presented and its characteristic features are identified. The consumer power infomodel in the digital transformation period is developed on the base of the consumer power functions. The consumer power effect on the customer service development is determined; customer service quality improving under digital transformation on the base of retail content is identified. It is substantiated that consumer power actions effectiveness and efficiency can be achieved through partnership and collaboration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9868
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_visnik_of_the_sumy_nat_agrar_un_article_3_85_2020.pdf600.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.