Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9868
Название: Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформацій
Другие названия: Consumer power: theoretical and organizational aspect in the digital transformations period
Авторы: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключевые слова: влада;споживча влада;ритейл;організація;цифрові трансформації;споживачі;power;consumer power;retail;organization;digital transformations;consumers
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Споживча влада: теоретико-організаційний аспект в період цифрових трансформацій. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Вип. 3 (85). С. 86-91. DOI: https://doi.org/10.32845/bsnau.2020.3.14.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто теоретичні аспекти активізації дій споживчої влади в сучасному ритейлі в період цифрових перетворень. Здійснено аналіз понятійно-категорійного апарату «споживча влада». Надано авторську інтерпретацію поняття «споживча влада» та виявлено її характерні ознаки. Виходячи із функцій споживчої влади розроблено інфомодель споживчої влади в період цифрової трансформації. Розкрито вплив споживчої влади на розвиток клієнтського сервісу, покращення якості обслуговування покупців в умовах цифрової трансформації на основі контентів ритейлу. Обґрунтовано, що результативність та ефективність дій споживчої влади можна досягти шляхом партнерства та колаборації. Consumer power actions activating theoretical aspects in modern retail in the digital transformation period are considered in the research paper. The conceptual and categorical apparatus analysis of «consumer power» is carried out. The author’s interpretation of the «consumer power» concept is presented and its characteristic features are identified. The consumer power infomodel in the digital transformation period is developed on the base of the consumer power functions. The consumer power effect on the customer service development is determined; customer service quality improving under digital transformation on the base of retail content is identified. It is substantiated that consumer power actions effectiveness and efficiency can be achieved through partnership and collaboration.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9868
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chmil_visnik_of_the_sumy_nat_agrar_un_article_3_85_2020.pdf600.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.