Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/803
Назва: Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупців
Автори: Чміль, Г. Л.
Науковий керівник : Шевченко, К. В.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупців. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Шевченко К. В. Харків: ДБТУ, 2021. С. 311-314.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/803
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-311-314.pdf417.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.