Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7628
Title: Причини й наслідки конфронтації між універсальними та специфічними знаннями випускників ЗВО
Other Titles: Causes and consequences of confrontation between universal and specific knowledge of graduates of higher education institutions
Authors: Ставерська, Т.О.
Чернуха, Т.С.
Keywords: вища освіта;заклад вищої освіти;конфронтація;глобалізація;higher education;higher education institution;confrontation;globalization;высшее образование;высшие учебные заведения;конфронтация;глобализация
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Ставерська Т.О., Чернуха Т.С. Причини й наслідки конфронтації між універсальними та специфічними знаннями випускників ЗВО. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : Третя Міжнар. наук.-метод. конф., 27 травня 2021 р. : [тези] / редкол. : О.І. Черевко [та ін.]. Х. : ХДУХТ, 2021. С. 281-283.
Abstract: Авторами розкрито суперечливий характер сучасного розвитку змісту вищої освіти, що полягає у поєднанні, з одного боку, формування поглибленої спеціалізації та диференціації професійних кваліфікацій з боку закладів вищої освіти, обумовлених пошуком власної конкурентної ніші на ринку освітніх послуг, та, з іншого, - зростанням запиту на універсальні трансферабельні знання з боку ринку праці, зумовленим станом та тенденціями розвитку економіки.
The authors reveal the contradictory nature of the modern development of higher education content, which consists in combining, on the one hand, the formation of in-depth specialization and differentiation of professional qualifications by higher education institutions due to finding their own competitive niche in the market of educational services. on universal transferable knowledge from the labor market, due to the state and trends of economic development.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7628
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.