Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/753
Назва: Особливості розвитку маркетингу в агровиробництві
Автори: Дмитренко, А. А.
Науковий керівник : Квятко, Т. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Дмитренко А. А. Особливості розвитку маркетингу в агровиробництві. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Квятко Т. М. Харків: ДБТУ, 2021. С. 296-297.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/753
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-296-297.pdf402.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.