Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61222
Назва: Цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі
Автори: Савицька, Наталія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: Видавництво Іванченка І.С.
Бібліографічний опис: Савицька Н. Цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі. Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі, ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2024. С. 43-53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61222
ISBN: 978-617-8332-40-2
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_TSIL_OVI_ZADACHI_REHULYUVANNYA_43-53.pdf1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.