Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61222
Title: Цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі
Authors: Савицька, Наталія
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: Видавництво Іванченка І.С.
Citation: Савицька Н. Цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі. Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі, ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2024. С. 43-53
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61222
ISBN: 978-617-8332-40-2
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_TSIL_OVI_ZADACHI_REHULYUVANNYA_43-53.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.