Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57576
Title: Удосконалення маркетингової діяльності забезпечення резильєнтності мережі закладів ресторанного бізнесу
Other Titles: Improving marketing activities for ensuring the resilience of the restaurant business network
Authors: Агафонов, Роман Олександрович
metadata.dc.contributor.advisor: Тарасов, І. Ю.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: ринок;ринок;маркетинг;маркетинг;мережа;мережа;підприємство ресторанного господарства;підприємство ресторанного господарства;дослідження;дослідження;експертна оцінка;експертна оцінка
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Агафонов Р. О. Удосконалення маркетингової діяльності забезпечення резильєнтності мережі закладів ресторанного бізнесу: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. І. Ю. Тарасов. Харків: ДБТУ, 2024. 53 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в об'єктивній необхідності маркетингового підходу з подальшого розвитку теоретичних і методико-практичних основ розробки ефективної маркетингової діяльності мережі підприємства ресторанного господарства для забезпечення її резильєнтності. Мета кваліфікаційної роботи наукове обґрунтування і розробка комплексу заходів з удосконалення маркетингової діяльності мережі ПРГ для забезпечення ефекту резильєнтності в умовах економічної невизначеності військового стану. Завдання: - дослідити дефініції поняття різельєнтності; - аргументовано розглянути місце підприємств ресторанного господарства в економіці країни; - висвітлити характеристику маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства; - провести маркетингове дослідження стану ринку підприємств ресторанного господарства Харкова; - надати маркетингову характеристику мережі GOOD TIME; - здійснити порівняльний аналіз мереж ПРГ та розробити рекомендації з досягнення резильєнтності «Good Time». Об’єкт дослідження процес розробки комплексу маркетингових заходів з удосконалення маркетингової діяльності для забезпечення резильєнтності мережі закладів ресторанного господарства. Предмет дослідження сукупність теоретичних та методичних засад удосконалення маркетингової діяльності мережі ПРГ для забезпечення її резильєнтності. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, яке дозволяє розробити комплекс заходів та програму дій з удосконалення маркетингової мережі ПРГ для забезпечення ефекту резильєнтності в умовах військового часу. Апробація. Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Розвиток бізнесу в контексті Європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи», 07 червня 2024 р., Державний біотехнологічний ун-т.
Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в об'єктивній необхідності маркетингового підходу з подальшого розвитку теоретичних і методико-практичних основ розробки ефективної маркетингової діяльності мережі підприємства ресторанного господарства для забезпечення її резильєнтності. Мета кваліфікаційної роботи наукове обґрунтування і розробка комплексу заходів з удосконалення маркетингової діяльності мережі ПРГ для забезпечення ефекту резильєнтності в умовах економічної невизначеності військового стану. Завдання: - дослідити дефініції поняття різельєнтності; - аргументовано розглянути місце підприємств ресторанного господарства в економіці країни; - висвітлити характеристику маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства; - провести маркетингове дослідження стану ринку підприємств ресторанного господарства Харкова; - надати маркетингову характеристику мережі GOOD TIME; - здійснити порівняльний аналіз мереж ПРГ та розробити рекомендації з досягнення резильєнтності «Good Time». Об’єкт дослідження процес розробки комплексу маркетингових заходів з удосконалення маркетингової діяльності для забезпечення резильєнтності мережі закладів ресторанного господарства. Предмет дослідження сукупність теоретичних та методичних засад удосконалення маркетингової діяльності мережі ПРГ для забезпечення її резильєнтності. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, яке дозволяє розробити комплекс заходів та програму дій з удосконалення маркетингової мережі ПРГ для забезпечення ефекту резильєнтності в умовах військового часу. Апробація. Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Розвиток бізнесу в контексті Європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи», 07 червня 2024 р., Державний біотехнологічний ун-т.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57576
metadata.dcterms.references: 1. Господарський кодекс України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 18, № 19-20, № 21-22, ст.144). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text 2. Про захист прав споживачів: Закон України (Редакція від 19.11.2022). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text 3. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України (Редакція від 16.10.2020). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/236/96-%D0%B2%D1%80#Text 4. ДСТУ 4281:2004. Заклади ресторанного господарства класифікація (34057). URL: https://dnaop.com/html/34057/doc-%D0%94%D0%A1%D0%A2%D0%A3_4281_2004 5. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства. 3-те видання. Київ: ЦУЛ, 2020. 280 с. 6. Біловодська, О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. Київ: Знання, 2010. 332 с. 7. Бренд-менеджмент: навч. посібник / під ред. С. Ф. Смерічевського. Київ: НАУ, 2019. 156 с. 8. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навчальний посібник. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 292 с. 9. Буднікевич, І.М. Маркетинг у галузях та сферах діяльності. Київ: ЦУЛ, 2013. 536 с. 10. Вествуд Дж. Як скласти маркетинговий план. Харків: Фабула, 2020. 176 с. 11. Гелліген Браян, Дхармеш Шах. Вхідний маркетинг. Харків: Фабула, 2020. 240 с. 12. Джонсон Метт, Гуман Прінс. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу. Київ: Vivat, 2023. 384 с. 13. Зубар Н., Григорак М. Логістика у ресторанному господарстві. Київ: ЦУЛ, 2022. 312 с. 14. Йон Е. Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду. Київ: Наш Формат, 2019. 160 с. 15. Каплунов Д. Нейрокопірайтинг 2.0. Київ: Фабула, 2023, 400 с. 16. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Київ: ЦУЛ, 2019. 252 с. 17. Кислюк Л.В. Стратегічний маркетинг. Київ: Видавничий Дім «Кондор», 2020. 172 с. 18. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика. Київ: ЦУЛ, 2019. 200 с. 19. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит. Київ: ЦНЛ, 2017. 320 с. 20. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Диалектика, 2020. 880 с. 21. Крикавський Є.В., Мороз Л.А., Калинець К.С. Маркетингова політика комунікацій. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 136 с. 22. Маккі Р., Джерарс Т. Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху. Харків: Віват, 2019. 240 с. 23. Маркетинг: навч. посіб. / за ред. Н. Р. Іванечко. Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с. 24. Муті Ідріс. Брендинг за 60 хвилин. Харків: Фабула, 2019. 256 с. 25. Овєчкіна, О.А. Планування маркетингу. Київ: ЦУЛ, 2017. 352 с. 26. Окландер, М.А., Кірносова, М.В. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник. Київ: ЦУЛ, 2020. 246 с. 27. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2020, 89 с. 28. Ортинська, В.В., Мельникович, О.М. Маркетингові дослідження: підручник. – 2-ге вид., доповн. Київ: КНТЕУ, 2015. 436 с. 29. Основні показники економічного і соціального розвитку м. Харкова за I квартал 2024 року. URL: https://www.city.kharkiv.ua/ru/document/osnovni-pokazniki-ekonomichnogo-i-sotsialnogo-rozvitku-m-kharkova-za-i-kvartal-2024-roku--70972.html#:~:text=%D0%9D%D0%B0%2001.04.2024%20%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B0,47%20%D0%BE%D0%B4.)%2C%20%D1%83%20%D1%82%D0%BE%D0%BC%D1%83 30. Пайн Б. Джозеф ІІ, Джеймс Ґілмор. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта. Харків: Віват, 2021. 416 с. 31. Пахуча Е.В., Шелудько Р.М., Білоусько Т.Ю. Маркетинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». Харків: Тім Пабліш Груп, 2020. 300 с. 32. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Київ: Наш Формат, 2020. 424 с. 33. Праєт ван Дуглас. Несвідомий брендинг. Харків: Фабула, 2020. 304 с. 34. Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Формування лояльності споживачів як засіб підвищення конкурентоспроможності // Сучасні напрями розвитку економі-ки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: вид-во Львівського торговельно-економічного університе-ту, 2022. С. 242 – 244. 35. Романюк Н.В., Тарасов І.Ю., Гавриш І.І. Аналіз впливу креативної економіки на розробку нових продуктів та послуг. "Економіка та суспільство", Випуск № 57/2023. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-112 36. Румельт Річард. Гарна стратегія. Погана стратегія. Харків: Фабула, 2019. 324 с. 37. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 38. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 39. Савицька Н.Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу.// Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023, 225-245. http://dx.doi.org/10.46489/messt2023. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream /123456789/34889/1/KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf 40. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. Київ: Наш Формат, 2019. 152 с. 41. Сенишин О. С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. - Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 42. Тарасов І.Ю., Міхіна А.М., Хрипун М.Р. Вивчення споживчих очікувань відносно підприємств ресторанного господарства. // Управлінська діяльність: досвід, тенденції, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених. У двох частинах. / Ч. 2. Адміністративно-управлінська діяльність у публічній сфері. Харків: ХНУБА. 2019. с. 123 – 125. 43. Тарасов І.Ю., Кунак О.В. Трансформація мотиваційної складової рекламної діяльності підприємств ресторанного господарства в умовах пандемії // The 5 th International scientific and practical conference “Science, innovations and edu-cation: problems and prospects” (December 8-10, 2021) CPN Publishing Group, Tokyo, Japan. 2021. p. 988 – 993. 44. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. SERM як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. c. 200 – 202. 45. Філановський О. Головна маркетингова книга від Олексія Філа-новського. Київ: Фабула, 2018. 304 с. 46. Хаустова В. Є., Решетняк О. І. Резильєнтність економіки: сутність і виклики для України // Бізнес Інформ. 2023. № 7. С. 30 – 41. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2023-7_0-pages-30_41.pdf 47. Череватський Д.Ю. Резильєнтність економіки та економіка резильєнтності // Економіка промисловості. 2023. № 1 (101). С. 31-39. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/191390 48. Череп О.Г. Маркетинг: навчальний посібник. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 728 с. 49. Цибульська Е.І. Конкурентоспроможність підприємства. Харків: Вид-во НУА, 2018. 320 с. 50. OECD. URL: https://www.oecd.org 51. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_ 2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 52. Good Time. URL: https://goodtime.kh.ua/#product-menu-wrapper
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_075-20b-01_Agafonov.pdf
  Restricted Access
1.76 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.