Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56164
Title: Етика маркетингової діяльності в умовах війни
Authors: Марченко, В. М.
Горбатюк, А. Г.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Марченко В. М., Горбатюк А. Г. Етика маркетингової діяльності в умовах війни. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 265-266
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56164
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-265-266.pdf247.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.