Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарченко, В. М.-
dc.contributor.authorГорбатюк, А. Г.-
dc.date.accessioned2024-07-19T13:08:21Z-
dc.date.available2024-07-19T13:08:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМарченко В. М., Горбатюк А. Г. Етика маркетингової діяльності в умовах війни. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 265-266uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56164-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЕтика маркетингової діяльності в умовах війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-265-266.pdf247.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.