Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50983
Назва: Інноваційні маркетингові стратегії в управлінні підприємствами: переваги, виклики та перспективи
Автори: Ільченко, А. Є.
Науковий керівник : Сагачко, Ю. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Ільченко А. Є. Інноваційні маркетингові стратегії в управлінні підприєимствами: переваги, виклики та перспективи. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року), наук. кер. Ю. М. Сагачко. Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 398-401.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50983
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_398-401.pdf250.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.