Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50899
Title: Resilient marketing as a business adaptation strategy to market changes
Authors: Skudlarski, J.
Zaika, S.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Skudlarski J., Zaika S. Resilient marketing as a business adaptation strategy to market changes. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 311-314.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50899
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_311-314.pdf239.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.