Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSkudlarski, J.-
dc.contributor.authorZaika, S.-
dc.date.accessioned2024-04-16T11:32:20Z-
dc.date.available2024-04-16T11:32:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSkudlarski J., Zaika S. Resilient marketing as a business adaptation strategy to market changes. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 311-314.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50899-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleResilient marketing as a business adaptation strategy to market changesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_311-314.pdf239.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.