Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704
Название: Удосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережі
Авторы: Безручко, Я. А.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Безручко Я. А. Удосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто та проаналізовано процес впровадження товарної політики як однієї із складових комплексу маркетингу. Розроблено рекомендації з приводу впровадження ефективної товарної політики у торговій мережі.
In the article the process of introduction of commodity policy is considered and analyzed as one of constituents of marketing complex. Recommendations are developed concerning introduction of effective commodity policy in a point-of-sale network.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-15.pdf331.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.