Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезручко, Я. А.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:28:27Z-
dc.date.available2024-02-21T08:28:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБезручко Я. А. Удосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та проаналізовано процес впровадження товарної політики як однієї із складових комплексу маркетингу. Розроблено рекомендації з приводу впровадження ефективної товарної політики у торговій мережі.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the process of introduction of commodity policy is considered and analyzed as one of constituents of marketing complex. Recommendations are developed concerning introduction of effective commodity policy in a point-of-sale network.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-15.pdf331.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.