Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46093
Назва: Added value of logistics services in customer relationship management (Додана вартість логістичних послуг в управлінні зв'язкам з клієнтами)
Автори: Mahmood, Abdulazeez Larry
Науковий керівник : Prokhorenko, О. V.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Mahmood A. L. Added value of logistics services in customer relationship management (Додана вартість логістичних послуг в управлінні зв'язкам з клієнтами). Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Prokhorenko О. V. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 194-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46093
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_194-196.pdf509.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.