Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/44768
Назва: Маркетинговий цикл Customer Development в умовах цифровізації
Інші назви: Marketing cycle of customer development in the conditions of digitalization
Автори: Савицька, Н. Л.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Хмельницький : ХНУ
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л. Маркетинговий цикл Customer Development в умовах цифровізації. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). Хмельницький : ХНУ, 2023. С. 152-155
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44768
ISBN: 978-966-330-404-5
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savyts_ka_Konf_Khmel_nyts_kyy_23_152-155.pdf3.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.