Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/44768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н. Л.-
dc.date.accessioned2024-01-04T10:31:48Z-
dc.date.available2024-01-04T10:31:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л. Маркетинговий цикл Customer Development в умовах цифровізації. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). Хмельницький : ХНУ, 2023. С. 152-155uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-330-404-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44768-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький : ХНУuk_UA
dc.titleМаркетинговий цикл Customer Development в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing cycle of customer development in the conditions of digitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Konf_Khmel_nyts_kyy_23_152-155.pdf3.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.