Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4461
Название: Маркетингові комунікації
Авторы: Пахуча, Еліна Вікторівна
Ключевые слова: Інтегровані маркетингові комунікації;спонсорство;маркетинг подій;брендинг;виставки та ярмарки;сутність реклами;засоби стимулювання збуту;заходи прямого маркетингу;паблік рілейшнз
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків
Библиографическое описание: Пахуча Е. В. Маркетингові комунікації: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Державний біотехнологічний університет. Х., 2023. 101 с.
Краткий осмотр (реферат): Маркетингові комунікації, як один із видів спілкування між суб’єктами в людському суспільстві, містять ідею комунікації зі споживачем. Саме таким чином встановлюється контакт між виробником продукції і покупцем, віднаходяться оптимальні варіанти задоволення їхніх обопільних інтересів. У цьому зв’язку бізнес-організації стають водночас і відправниками, і отримувачами інформаційних повідомлень. Як відправники вони інформують, переконують, нагадують та стимулюють цільові ринки, щоб створювати обміни, що відповідають їхнім прагненням. Як отримувачі, бізнес-організації налаштовуються на цільові ринки для того, щоб розробляти відповідні повідомлення, адаптуватися в цій справі і до обставин мінливого ринкового середовища, і до місць комунікаційних можливостей, що з’являються.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4461
Располагается в коллекциях:Курси лекцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
075_KL_Marketing communications.pdf1.17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.