Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПахуча, Еліна Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-08-08T14:43:55Z-
dc.date.available2022-08-08T14:43:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПахуча Е. В. Маркетингові комунікації: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Державний біотехнологічний університет. Х., 2023. 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4461-
dc.description.abstractМаркетингові комунікації, як один із видів спілкування між суб’єктами в людському суспільстві, містять ідею комунікації зі споживачем. Саме таким чином встановлюється контакт між виробником продукції і покупцем, віднаходяться оптимальні варіанти задоволення їхніх обопільних інтересів. У цьому зв’язку бізнес-організації стають водночас і відправниками, і отримувачами інформаційних повідомлень. Як відправники вони інформують, переконують, нагадують та стимулюють цільові ринки, щоб створювати обміни, що відповідають їхнім прагненням. Як отримувачі, бізнес-організації налаштовуються на цільові ринки для того, щоб розробляти відповідні повідомлення, адаптуватися в цій справі і до обставин мінливого ринкового середовища, і до місць комунікаційних можливостей, що з’являються.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectІнтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectспонсорствоuk_UA
dc.subjectмаркетинг подійuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectвиставки та ярмаркиuk_UA
dc.subjectсутність рекламиuk_UA
dc.subjectзасоби стимулювання збутуuk_UA
dc.subjectзаходи прямого маркетингуuk_UA
dc.subjectпаблік рілейшнзuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
075_KL_Marketing communications.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.