Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26363
Назва: Директ-маркетинг: функції та значення
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: директ-маркетинг;клієнти;інтернет-маркетинг;реалізація товарів;оптимізація витрат
Дата публікації: 2021
Видавництво: Полтава: ПДАУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Директ-маркетинг: функції та значення. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю, 17 листопада 2021 р. Полтава: ПДАУ, 2021. С. 467-469.
Короткий огляд (реферат): Інтенсивність розвитку мобільного зв’язку, інформаційно-комунікаційних технологій та поява спеціалізованих програмних продуктів дозволяють використовувати різновиди директ-маркетингу для залучення та утримання клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26363
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_dyrekt_marketynh_konferentsiya_poltava_2021.pdf488.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.