Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26363
Title: Директ-маркетинг: функції та значення
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: директ-маркетинг;клієнти;інтернет-маркетинг;реалізація товарів;оптимізація витрат
Issue Date: 2021
Publisher: Полтава: ПДАУ
Citation: Чміль Г. Л. Директ-маркетинг: функції та значення. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю, 17 листопада 2021 р. Полтава: ПДАУ, 2021. С. 467-469.
Abstract: Інтенсивність розвитку мобільного зв’язку, інформаційно-комунікаційних технологій та поява спеціалізованих програмних продуктів дозволяють використовувати різновиди директ-маркетингу для залучення та утримання клієнтів.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26363
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_dyrekt_marketynh_konferentsiya_poltava_2021.pdf488.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.