Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26360
Назва: Теоретико-методологічний базис цифрової адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: «Нова нормальність»;суб’єкти споживчого ринку;цифрова трансформація;адаптивна поведінка;бізнес-середовище
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київ: НАУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Теоретико-методологічний базис цифрової адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку. Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 21 жовтня 2021 р. Київ: НАУ, 2021. Т. 1. С. 143-145.
Короткий огляд (реферат): Акцентовано увагу на узгодженні розвитку та впровадження інформаційних технологій із загальною стратегією фірми в умовах «Нової нормальності». Сформовано теоретико-методологічний базис цифрової адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26360
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_teoretyko_metodolohichnyy_bazys_konferentsiya_2021.pdf744.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.