Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T14:28:19Z-
dc.date.available2023-03-13T14:28:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Теоретико-методологічний базис цифрової адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку. Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 21 жовтня 2021 р. Київ: НАУ, 2021. Т. 1. С. 143-145.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26360-
dc.description.abstractАкцентовано увагу на узгодженні розвитку та впровадження інформаційних технологій із загальною стратегією фірми в умовах «Нової нормальності». Сформовано теоретико-методологічний базис цифрової адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиїв: НАУuk_UA
dc.subject«Нова нормальність»uk_UA
dc.subjectсуб’єкти споживчого ринкуuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectадаптивна поведінкаuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічний базис цифрової адаптивної поведінки суб’єктів споживчого ринкуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_teoretyko_metodolohichnyy_bazys_konferentsiya_2021.pdf744.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.