Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26356
Title: Принципи Inbound маркетингу
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: потреби споживачів;маркетинг;стандартизація;персоналізація;якісний контент
Issue Date: 2021
Publisher: Вінниця: Вінницький кооперативний інститут
Citation: Чміль Г. Л. Принципи Inbound маркетингу. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів освіти та молодих вчених, м. Вінниця, 23-24 листопада 2021 р. Вінниця: Вінницький кооперативний інститут, 2021. С. 249-251.
Abstract: У міру того, як підприємство здобуває все більше інформації про потенційних клієнтів, важливо, щоб маркетингове повідомлення і контент все більше набували персоналізованого характеру відповідно до потреб споживачів.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26356
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_pryntsypy_inbound_marketynhu_tezy_2021.pdf648.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.