Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T14:22:13Z-
dc.date.available2023-03-13T14:22:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Принципи Inbound маркетингу. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів освіти та молодих вчених, м. Вінниця, 23-24 листопада 2021 р. Вінниця: Вінницький кооперативний інститут, 2021. С. 249-251.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26356-
dc.description.abstractУ міру того, як підприємство здобуває все більше інформації про потенційних клієнтів, важливо, щоб маркетингове повідомлення і контент все більше набували персоналізованого характеру відповідно до потреб споживачів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінниця: Вінницький кооперативний інститутuk_UA
dc.subjectпотреби споживачівuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстандартизаціяuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectякісний контентuk_UA
dc.titleПринципи Inbound маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_pryntsypy_inbound_marketynhu_tezy_2021.pdf648.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.