Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26351
Название: Порівняльна модель масс-маркетингу та директ-маркетингу
Авторы: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключевые слова: маркетинг;посередники;директ-маркетинг;масс-маркетинг;споживачи
Дата публикации: 2021
Издательство: Bielsko-Biala: WSEH
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Порівняльна модель масс-маркетингу та директ-маркетингу. Marketing of innovations. Innovations in marketing: Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021). Bielsko-Biala: WSEH, 2021. С. 173-175.
Краткий осмотр (реферат): Узагальнюючи дослідження термінологічного апарату дефініції «прямий маркетинг» можна стверджувати, що це діяльність, спрямована на поширення прямих комбінованих комунікаційних каналів, які формують зв’язки між продавцем та споживачем для просування продукції (товарів, послуг), яка орієнтована безпосередньо на таргет аудиторію та її розширення на основі актуалізованої бази даних про діючих та потенційних клієнтів. Завдяки наявності різноманітних форм засобів масової інформації та інших технологічних розробок діяльність бізнес-суб’єктів, які можуть реалізовувати товари та послуги, не залучаючи посередників, значно розширилась та диверсифікувалась.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26351
ISBN: 978-83-63649-10-4
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chmil_porivnyalna_model_mass_marketynhu_conference_2021.pdf738.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.