Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T14:14:16Z-
dc.date.available2023-03-13T14:14:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Порівняльна модель масс-маркетингу та директ-маркетингу. Marketing of innovations. Innovations in marketing: Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021). Bielsko-Biala: WSEH, 2021. С. 173-175.uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-63649-10-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26351-
dc.description.abstractУзагальнюючи дослідження термінологічного апарату дефініції «прямий маркетинг» можна стверджувати, що це діяльність, спрямована на поширення прямих комбінованих комунікаційних каналів, які формують зв’язки між продавцем та споживачем для просування продукції (товарів, послуг), яка орієнтована безпосередньо на таргет аудиторію та її розширення на основі актуалізованої бази даних про діючих та потенційних клієнтів. Завдяки наявності різноманітних форм засобів масової інформації та інших технологічних розробок діяльність бізнес-суб’єктів, які можуть реалізовувати товари та послуги, не залучаючи посередників, значно розширилась та диверсифікувалась.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпосередникиuk_UA
dc.subjectдирект-маркетингuk_UA
dc.subjectмасс-маркетингuk_UA
dc.subjectспоживачиuk_UA
dc.titleПорівняльна модель масс-маркетингу та директ-маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_porivnyalna_model_mass_marketynhu_conference_2021.pdf738.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.