Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24175
Назва: Формування бізнес-моделі у цифровому просторі
Автори: Прядко, О. М.
Олініченко, К. С.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Bielsko-Biala: WSEH
Бібліографічний опис: Прядко О. М., Олініченко К. С. Формування бізнесмоделі у цифровому просторі. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference, December, 2022. Bielsko-Biala: WSEH. 2022. С. 245-247
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24175
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pryadko_Olinichenko_Marketing_of_innovations.pdf709.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.