Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorОлініченко, К. С.-
dc.date.accessioned2023-02-25T18:10:56Z-
dc.date.available2023-02-25T18:10:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Олініченко К. С. Формування бізнесмоделі у цифровому просторі. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference, December, 2022. Bielsko-Biala: WSEH. 2022. С. 245-247uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24175-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.titleФормування бізнес-моделі у цифровому просторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pryadko_Olinichenko_Marketing_of_innovations.pdf709.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.