Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23535
Назва: Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового
Автори: Головко, М.П.
Чуйко, М.М.
Ключові слова: маркетингові дослідження;споживче відношення;макаронні вироби;новий вид макаронних виробів;напівфабрикат кістковий харчовий;marketing researches;consumer relationship;pasta;a new type of pasta;semi-finished bone food;маркетинговые исследования;потребительское отношение;макаронные изделия;новый вид макаронных изделий;полуфабрикат костный пищевой
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Головко М. П., Чуйко М. М. Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 525-532.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати маркетингових досліджень стосовно вивчення споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового (НКХ). Опитування показало, що більше половини респондентів будуть купувати нову продукцію і для 71% опитуваних невелике підвищення ціни не вплине на їх купівельну спроможність задля збереження свого здоров'я.
The results of marketing researches are resulted in relation to the study of consumer attitude toward the new type of macaronis wares with addition of semi-product food bone (SFB). Questioning rotined that the more than half of respondents would buy new products and for 71% polled the small increase of price will not influence on their purchasing power for the sake of maintainance of the health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23535
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_75.pdf186.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.