Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловко, М.П.-
dc.contributor.authorЧуйко, М.М.-
dc.date.accessioned2023-02-21T17:30:46Z-
dc.date.available2023-02-21T17:30:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГоловко М. П., Чуйко М. М. Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 525-532.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23535-
dc.description.abstractНаведено результати маркетингових досліджень стосовно вивчення споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового (НКХ). Опитування показало, що більше половини респондентів будуть купувати нову продукцію і для 71% опитуваних невелике підвищення ціни не вплине на їх купівельну спроможність задля збереження свого здоров'я.uk_UA
dc.description.abstractThe results of marketing researches are resulted in relation to the study of consumer attitude toward the new type of macaronis wares with addition of semi-product food bone (SFB). Questioning rotined that the more than half of respondents would buy new products and for 71% polled the small increase of price will not influence on their purchasing power for the sake of maintainance of the health.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectспоживче відношенняuk_UA
dc.subjectмакаронні виробиuk_UA
dc.subjectновий вид макаронних виробівuk_UA
dc.subjectнапівфабрикат кістковий харчовийuk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectconsumer relationshipuk_UA
dc.subjectpastauk_UA
dc.subjecta new type of pastauk_UA
dc.subjectsemi-finished bone fooduk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectпотребительское отношениеuk_UA
dc.subjectмакаронные изделияuk_UA
dc.subjectновый вид макаронных изделийuk_UA
dc.subjectполуфабрикат костный пищевойuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчовогоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_75.pdf186.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.