Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21446
Назва: Digital-маркетинг як інноваційний інструмент управління
Автори: Чміль, Ганна
Дата публікації: 2022
Видавництво: К.: НАУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Digital-маркетинг як інноваційний інструмент управління: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми економіки та бізнесу». 10-11 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2022. С. 245-248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21446
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_konf_2022_KEBT_FEBA.pdf767.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.